Jeśli coś ma być zrobione dobrze to musi mieć dobre podstawy. Tak jest ze wszystkim – również z obecnością firm w Social Media. Aby móc pomóc zaistnieć Twojej firmie w social media przeprowadzimy kompleksowy i profesjonalny audyt! Czym jest i na czym polega audyt social media realizowany przez Clever Agency? Stanowi on kompleksową analizę obecności Twojej marki na platformach społecznościowych. Dzięki realizacji tej usługi specjaliści Clever Agency pomogą zidentyfikować mocne oraz słabe strony strategii prowadzonej przez Ciebie w Social Media (jeśli w ogóle masz strategię prowadzenia profilu firmy w Social Media). Dowiesz się także co wymaga poprawy i w jaki sposób dotrzeć do docelowej grupy odbiorców.
Chcąc skutecznie działać w Social Media nie musisz prowadzić wielogodzinnych analiz, myśleć nad strategią, zastanawiać się jakich narzędzi użyć. Wystarczy, że zdasz się na nas! W Clever Agency realizujemy audyt social media opierając się na analizie danych, wykonując szczegółową ocenę działalności przedsiębiorstwa oraz rekomendujemy dalsze działania. A oto krok po kroku jak działamy:
Pierwszym naszym krokiem jest przeprowadzenie rozmowy z klientem, poznanie jego potrzeb oraz celu do jakiego dąży. Chcemy wiedzieć po co jego firma ma zaistnieć i dobrze prosperować w Social Media. Uzyskując odpowiedzi na te pytania jesteśmy w stanie precyzyjnie ustalić priorytetowość w aspektach audytu.
Jeśli Twoja firma obecna jest na różnych mediach społeczościowych: Facebook, LinkedIn, TikTok, Instagram to nasi eksperci zbadają wszystkie dostępne profile marki. Sprawdzimy czy profile te mają spójność wizualną, czy są zgodne z tożsamością marki jak również czy są atrakcyjne dla odbiorców pod kątem wizualnym i językowym.
Na tym etapie dokonujemy analizy rodzaju, jakości oraz częstotliwości publikowanych treści. Dzięki temu dowiadujemy się jaki wpływ mają publikowane treści na odbiorców: czy zwiększają one zaangażowanie uczestników czy też odsuwają ich od marki. Ocena ta pozwala nam także na wskazanie, które posty cieszą się największym zainteresowaniem.
W działalności w mediach społecznościowych niezwykle istotne jest dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców: kreowanie postów pod odbiorców niezainteresowanych naszą marką, produktami czy działalnością jest bezcelowe. Dlatego też w Clever Agency podczas audytu Social Media sprawdzamy zgodność demograficzną odbiorców z grupą docelową marki. Dzięki temu wiemy kto angażuje się w opublikowane treści oraz czy grupa zaangażowana pokrywa się z grupą docelową, do jakiej chce dotrzeć marka.
Wykorzystujemy profesjonalne i zaawansowane narzędzia aby móc określić liczbę obserwujących, zasięg postów, zwrot z inwestycji. Pozwala nam to na określenie skuteczności dotychczas realizowanych kampanii.
W Clever Agency nie skupiamy się wyłącznie na działaniach naszych klientów – analizujemy także działania ich konkurencji. Dzięki dokonaniu takich analiz jesteśmy w stanie ocenić jak nasz klient wypada na tle konkurencji, jakie są jego mocne i słabe strony oraz jakie są mocne i słabe strony konkurencji.
Wyniku audytu Social Media przekazywane są klientom w postaci raportu zawierającego szczegółowe wnioski z poszczególnych obszarów audytu, rekomendacje oraz sugestie poprawy, plan działania z lista kroków, które należy podjąć.
W Clever Agency nie zajmujemy się tylko dokonywaniem audytu Social Media: działamy kompleksowo zapewniając klientom profesjonalne wsparcie także po zakończeniu audytu. Jesteśmy pomocni w zarządzaniu profilami w social media, w tworzeniu angażujących treści, tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych, monitorowaniu postępów.
Clever Agency jest firmą działającą zgodnie z ustalonym wcześniej planem i bazującą na latach doświadczenia w branży. Dzięki temu przeprowadzany przez nas audyt mediów społecznościowych jest szczegółowy, dokładny i stanowi solidną podstawę do budowania silniejszej obecności marki w mediach społecznościowych.
Jako podmiot mający wieloletnie doświadczenie w branży łączymy doświadczenie, kompleksowe podejście oraz indywidualne dopasowanie strategii w naszych działaniach. Nadal nie jesteś przekonany czy warto skorzystać z naszych usług? Przekonaj się, że jesteśmy najlepszym wyborem jakiego możesz dokonać!
Wykonanie audytu Social Media jest pierwszym i najważniejszym krokiem w rozbudowywaniu popularności marki w Social Media – warto już na samym początku wiedzieć co jest korzystne a jakich działań należy unikać.
Wykonanie audytu social media przez znającą się na rzeczy firmę taką jak CleverAgency przynosi szereg korzyści. Wśród najważniejszych z nich można wyróżnić:
Clever Agency tworzy skuteczne kampanie reklamowe, które są dobrze zaplanowane i dopracowane w każdym, nawet najmniejszym detalu. Dzięki nieustannemu śledzeniu trendów firma doskonale wie jak dotrzeć do docelowej grupy odbiorców i skłonić ich do obserwowania działań firmy klienta. Dodatkowo Clever Agency ma dostęp do nowoczesnych narzędzi analitycznych i optymalizacyjnych, co pozwala na oszczędność czasu i pieniędzy klienta.
Potencjalni kupujący lub usługobiorcy chcą czuć się związani z firmą/marką. Clever Agency doskonale wie w jaki sposób zwiększyć lojalność klientów, jak wchodzić z nimi w interakcje i jak budować z nimi silne relacje, a to wszystko dzięki odpowiedniemu zarządzaniu mediami takimi jak TikTok, Facebook, Twitter oraz innymi.
Korzystając z usług Clever Agency stawiasz na długoterminowy rozwój swojej marki!
Audyt obejmuje takie elementy jak:
Czas trwania audytu uzależniony jest od kilku czynników: między innymi od wielkości profilu, liczby zaangażowanych platform. Wykonanie takiego audytu przez ekspertów Clever Agency zazwyczaj trwa od jednego do trzech tygodni. Klienci przed rozpoczęciem współpracy otrzymują harmonogram prac.
Audyt Social Meida wykonywany przez Clever Agency obejmuje wszystkie popularne platformy społecznościowe takie jak na przykład Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn oraz inne. Zakres platform dostosowywany jest w zależności od potrzeb klienta.
Tak, po zakończeniu audytu istnieje możliwość skorzystania z naszego wsparcia w zakresie implementacji rekomendacji: zajmujemy się zarządzaniem kampaniami, tworzeniem treści, optymalizacją profili, monitoringiem efektów.
Tak. Nie ma konieczności obejmowania audytem wszystkich profili społeczościowych klienta. Jeśli taka jest jego decyzja audyt może dotyczyć tylko jednej lub wybranych platform.