Audyt Social Media

Audyt Social Media


Chcesz poznać więcej szczegółów?

Zamów rozmowę

Administratorem pozostawionych danych będzie CleverAgency sp. zo.o. Wpisane dane zostaną przetworzone w celach marketingowych - marketingu bezpośredniego produktów i usług przez nas oferowanych. Jako podstawę prawną przetwarzania danych uznajemy uzasadniony interes Administratora. Udostępniając nam swoje dane zyskujesz m.in. prawo do ich modyfikacji i usunięcia, dostępu do przekazanych danych, wyrażenia braku zgody na marketing produktów i usług realizowanych przez Administratora. Twoje dane, zgodnie z obowiązującym prawem, będą mogły zostać przekazane do podmiotów pomagających nam w działaniach marketingu bezpośredniego.
Dokonujemy przeglądu wstępnego i ustalamy cele z klientem
1 etap
Analizujemy profil oraz estetykę marki
2 etap
Analizujemy treści oraz wskaźniki zaangażowania
3 etap
Dokonujemy analizy demograficznej i targetowania
4 etap
Analizujemy zasięg, wskaźniki KPI i ROI
5 etap
Dokonujemy porównania z konkurencją
6 etap
Raportujemy i rekomendujemy
7 etap
Zapewniamy możliwość dalszej współpracy i wdrożeń
8 etap

Audyt obejmuje takie elementy jak:

  1. analiza treści i zaangażowania,
  2. przegląd estetyki i spójności profilu,
  3. analizę demograficzną i targetowanie,
  4. analizę KPI i efektywności reklam,
  5. analizę konkurencji,
  6. raport z rekomendacjami.

Czas trwania audytu uzależniony jest od kilku czynników: między innymi od wielkości profilu, liczby zaangażowanych platform. Wykonanie takiego audytu przez ekspertów Clever Agency zazwyczaj trwa od jednego do trzech tygodni. Klienci przed rozpoczęciem współpracy otrzymują harmonogram prac.

Audyt Social Meida wykonywany przez Clever Agency obejmuje wszystkie popularne platformy społecznościowe takie jak na przykład Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn oraz inne. Zakres platform dostosowywany jest w zależności od potrzeb klienta.

Tak, po zakończeniu audytu istnieje możliwość skorzystania z naszego wsparcia w zakresie implementacji rekomendacji: zajmujemy się zarządzaniem kampaniami, tworzeniem treści, optymalizacją profili, monitoringiem efektów.

Tak. Nie ma konieczności obejmowania audytem wszystkich profili społeczościowych klienta. Jeśli taka jest jego decyzja audyt może dotyczyć tylko jednej lub wybranych platform.