Optymalizacja budżetu reklam na Facebooku

Jednym z minusów niekontrolowania naszych reklam na Facebooku, jest ich drastyczna zmiana. Dlatego tak ważne jest, aby stale ich doglądać. Średnie wartości wglądu, wahają się między dwoma a trzema dniami. Z godziny na godzinę, wyniki mogą się zmienić, a co gorsza nie na nasza korzyść. Aby uchronić się przed stratami, warto skorzystać z pomocy Facebooka, jaką jest optymalizacja budżetu. Pomoże ona uchwycić niekorzystne dla nas momenty oraz postara się znaleźć najlepsze rozwiązania.

Dlaczego warto skorzystać z optymalizacji budżetu?

Po pierwsze automat, czyli wszystko robione jest bez naszego udziału. Jeśli odpowiednio zaprogramujemy optymalizacje, Facebook skontroluje wszystkie działania za nas. Dodatkowo, w naszym imieniu, będzie odpowiedzialny z zmniejszanie bądź zwiększanie budżet lub wyłączanie kampanii czy reklam. Odpowiednia reguła umożliwi również wysłanie powiadomień, w taki sposób abyśmy mogli zaobserwować pewne nieciągłości i w porę zdecydować o ich dalszym losie. Tego typu budżet, dzieli się na budżet dzienny oraz całkowity. Pierwszy z nich umożliwia indywidualne dopasowanie kwoty do każdego dnia, a całkowity na cały okres kampanijny. Jego ważna cechą jest optymalizacja oparta o rzeczywisty czas i obecne okazję. Dzięki czemu na bieżąco jesteśmy w stanie dopasowywać jego działania, w taki sposób, aby przynosił najlepsze wyniki.

Jak wybrać automatyczne reguły?

Możemy zacząć na dwa sposoby, stworzyć regułę w menadżerze reklam bądź z rozwijającego się menu. Tworzenie reguły samo w sobie nie jest trudnym zadaniem, wystarczy wybrać odpowiednią kampanie bądź reklamę i wybrać interesujące warunki. Należy zasugerować się automatycznie dodanym warunkiem „8 tysięcy wyświetleń”. Taka wartość informuję nas, o długości wyświetlania reklamy, zanim będziemy w stanie ocenić jej wyniki. A przynajmniej dzieje się tak zdaniem Facebooka. Warto również pamiętać, o możliwości budowania swoich własnych reguły, w oparciu o samodzielne metryki.

Zobacz co możemy dla Ciebie zrobić: Prowadzenie Facebooka.

Poprzedni Wpis
Następny Wpis
PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:  Reklamy na Facebooku - Jak zacząć?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *